سوالات متداول

خانه > سوالات متداول

با خوش آمدگویی فراوان، اینجا به برخی از سوالات شایع که ممکن است در ذهن شما پیش آمده باشد، پاسخ خواهیم داد. ما مفتخریم که در اینجا هستیم تا به شما در رفع هرگونه ابهام و تأیید اطلاعات کمک کنیم.

در ادامه، به برخی از سوالات متداول که ممکن است برای شما مهم باشند، پاسخ می‌دهیم. اما اگر سوال شما در اینجا پوشش داده نشده است، لطفاً با ما تماس بگیرید؛ تیم پشتیبانی ما با اطلاعات دقیقتر و کامل‌تر در خدمت شما خواهد بود.

ما برای راحتی و رضایت شما در نظر داریم تا تمام سوالات شما را بی پرده و صادقانه پاسخ دهیم. با تشکر از اعتماد شما و همراهیتان در این سفر، منتظر سوالات شما هستیم.

سفارش، خرید و پرداخت

پرداخت سفارشات به دو روش آنلاین یعنی از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب امکان‌پذیر و همچنین امکان پرداخت به صورت کارت به کارت هم میسر است که در لحظه پرداخت سفارش میتوانید هر کدام را به دلخواه انتخاب کنید.

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی تداخلی ایجاد شود و نتیجه پرداخت ناموفق باشد، اما در این مواقع جای نگرانی اصلا وجود ندارد و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، با بانکی که پرداخت کردید تماس بگیرید تا مغایرت را برطرف کنند.

بله، شما می‌توانید در تمام ساعات شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید. سایت ما 24 ساعت در روز و 7 روز هفته فعال است و شما می‌توانید به راحتی از طریق سامانه آنلاین ما سفارش خود را ثبت کنید. تیم پشتیبانی ما نیز در صورت بروز هرگونه سوال یا مشکلی در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش دارند که در سایت فروشگاه سلامتکده مطیب با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏ باشند.

 

تا زمانی که وضعیت سفارش شما به مرحله بسته بندی نرسیده است، شما می‌توانید سفارش خود را لغو یا تغییر دهید. برای این منظور، لطفاً به تیم پشتیبانی ما اطلاع دهید تا بررسی و راهنمایی لازم را در این خصوص به شما ارائه دهند. در نظر داشته باشید که اگر سفارش شما بسته بندی یا به پست تحویل شده باشد، امکان لغو سفارش یا تغییر آن وجود نخواهد داشت.

با توجه به تجربه و سابقه بیش از 7 سال سلامتکده مطیب در زمینه فروش محصولات سالم و مشاوره سبم زندگی به منظور اطمینان شما از رسیدن کالا به دستتان، ما از روش‌های ارسال مطمئن و پیگیری پستی استفاده می‌کنیم. همچنین، هنگامی که سفارش شما آماده و به پیک ما تحویل داده شود، شما از طریق پیامک اطلاع رسانی می‌شوید و می‌توانید وضعیت سفارش خود را پیگیری کنید.

اگر ساکن اصفهان هستید هم میتونید به صورت حضوری از مغازه ما خرید انجام بدید.

تمام تلاش ما در فروشگاه مطیب این است که تجربه خرید آنلاین شما را امن، راحت و بدون هیچ نگرانی ایجاد کنیم. امیدواریم که با اعتماد به ما، تجربه خریدی روان و خوشایند را تجربه کنید.

اگر ساکن اصفهان هستید میتونید خریدتون رو به صورت حضوری از مغازه ما انجام بدید.

با عضویت در کانال ایتا سلامتکده مطیب میتوانید کد پیگیری مرسولات پستی خودتون رو دریافت کنید و با استفاده از سامانه پیگیری مرسولات پستی اقدام به پیگیری مرسوله های خود کنید.

ارسال سفارشات

مدت زمان رسیدن سفارش شما به دستتان، بستگی به محل زندگی شما دارد. در اغلب موارد، سفارشات داخل شهر اصفهان در همان روز یا نهایت ظرف مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت به شما تحویل داده می‌شوند. برای شهرهای دیگر نیز مدت زمان رسیدن سفارشات ممکن است بین 3 تا 7 روز کاری باشد.

در اکثر مواقع پردازش و بسته بندی سفارشات در 1 الی 2 روز بعد از ثبت سفارش شما صورت خواهد گرفت و بعد از آن به پست تحویل داده شده؛ با توجه به پست پیشتاز زمان ارسال پست به مقصد شما بین 2 تا 5 روز کاری خواهد بود.

در صورت نیاز، می‌توانید با تیم پشتیبانی فروشگاه مطیب در ارتباط باشید تا اطلاعات بیشتری درباره زمان تحویل سفارش خود دریافت کنید.

ما در فروشگاه مطیب تلاش می‌کنیم تا سفارشات شما به سرعت و بهترین شکل ممکن به دستتان برسند و تجربه خریدی راحت و رضایت‌بخش را برای شما فراهم کنیم.

هزینه ارسال سفارش ها با توجه با پارامتر های شرکت پست به علاوه هزینه بسته بندی محاسبه خواهد شد.

در اکثر مواقع، سفارش های داخل شهر اصفهان در همان روز تقدیم به مشتریان و همشهری های عزیز خواهد شد.

با عضویت در کانال ایتا سلامتکده مطیب میتوانید کد پیگیری مرسولات پستی خودتون رو دریافت کنید و با استفاده از سامانه پیگیری مرسولات پستی اقدام به پیگیری مرسوله های خود کنید.

گرچه در تلاش هستیم که تک‌تک مراحل روند ارسال را از طریق پیامک به حضورتان اعلام کنیم.

مرجوع کالا و استرداد وجه

خیالتان از این بابت راحت سلامتکده مطیب این تضمین را به شما میدهد که کالایی که برای شما ارسال میشود از طرف ما سالم و بدون هیچ گونه مشکلی اعم از خرابی، فاسد شدن ناقصی و … است.

ولی با این حال شرایط مرجوع کالا به شکل زیر است:

  • برای مرجوع کردن کالا، لازم است که کالا در شرایط اولیه و بدون هیچگونه خرابی و استفاده قرار گرفته باشد.
  • زمان مرجوع کردن کالا باید در محدوده زمانی مشخص (۷ الی ۱۴ روز) باشد.
  • باید فاکتور یا رسید خرید را به همراه کالا برگردانید.
  • پس از دریافت کالا و بررسی شرایط مرجوعی، فروشگاه می‌تواند وجه مربوطه را استرداد کند یا کالای مورد نظر را تعویض کند.

زمان مرجوع کردن کالا باید در محدوده زمانی مشخص (۷ الی ۱۴ روز) باشد.

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید از طرف واحد مربوطه فروشگاه، در صورتی که کالا در انبار موجود باشد تعویض و دوباره ارسال میشود و در صورت موجود نبودن کالا هماهنگی لازم برای استرداد مبلغ سفارش با مشتری به عمل آمده و تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد. اما در صورتی که در واحد کارشناسی دلیل خریدار مورد قبول واقع نشود کالا به خریدار بازگردانده میشود که باز هم هزینه ارسال برعهده مشتری می‌باشد.

اگر سفارش تون به دستتون رسید و متوجه شدید که فاکتور دچار کسری است با پشتیبانی ارتباط گرفته، بعد از تایید توسط واحد مربوطه کالا به صورت کاملا رایگان برای شما ارسال خواهد شد.

پشتیبانی و خدمات پس از فروش

شما میتوانید در صورت نیاز به پشتیبانی در کانال ایتا سلامتکده مطیب عضو شده و نظرات و پیشنهادات و پشتیبانی های فنی را به واحد مربوطه از طریق پیامرسان ایتا ارسال کنید.

همچنین میتوانید در صورت سوال و پشتیبانی به ایمیل motayeb@gmail.com ایمیل زده، همکاران ما در سریعترین زمان ممکن پاسخگوی شما خواهند بود.

و در نهایت درصورت بروز مشکل میتوانید به سر شماره 09900176096 پیامک بزنید.

اگر بعد از مشاوره سوالی داشتید میتوانید مجدد به مشاور پیام بدید.

جواب سوالتان را پیدا نکردید؟

اگر سوال شما در اینجا پوشش داده نشده است، لطفاً با ما تماس بگیرید و تیم پشتیبانی ما با اطلاعات دقیقتر و کامل‌تر در خدمت شما خواهد بود. ما برای راحتی و رضایت شما در نظر داریم  تا تمام سوالات شما را بی پرده و صادقانه پاسخ دهیم. با تشکر از اعتماد شما و همراهیتان در این سفر، منتظر سوالات شما هستیم.