خمیردندان کودک | خمیردندان طبیعی

خمیردندان کودک، یک گزینه طبیعی و ایده آل برای حفظ بهداشت دهان و دندان‌های کودکان است. این خمیر داندان به طور معمول از عسل، نمک دریا، سعد کوفی و … تهیه می‌شود که فاقد فلوراید و بدون ایجاد هیچ گونه عوارض جانبی برای کودکان مفید است. خمیر دندان طبیعی، می‌تواند به کودکان کمک کند تا دندان‌هایشان را به صورت موثر تمیز کنند و باعث حفظ سلامت دهان و جلوگیری از ایجاد پوسیدگی و بوی بد دهان شوند. همچنین، این خمیر داندان حاوی مواد مغذی برای دندان‌ها و لثه‌ها است که به دندان‌های کودکان کمک می‌کند تا به درستی رشد کنند.

۴۰,۰۰۰ تومان

8 در انبار

خمیردندان کودک، یک گزینه ایده آل برای حفظ بهداشت دهان و دندان‌های کودکان است. این خمیر داندان به طور معمول از عسل، نمک دریا، سعد کوفی و … تهیه می‌شود که بدون ایجاد هیچ گونه عوارض جانبی برای کودکان مفید است.

خمیر داندان طبیعی، می‌تواند به کودکان کمک کند تا دندان‌هایشان را به صورت موثر تمیز کنند و باعث حفظ سلامت دهان و جلوگیری از ایجاد پوسیدگی و بوی بد دهان شوند. همچنین، این خمیر داندان حاوی مواد مغذی برای دندان‌ها و لثه‌ها است که به دندان‌های کودکان کمک می‌کند تا به درستی رشد کنند.

همچنین، خمیر دندان طبیعی، با برطرف کردن نیاز کودکان به مزه‌های شیرین و شیرین کننده‌های مضر، می‌تواند به کودکان کمک کند تا از عوارض بسیاری مثل بیماری‌های دهان و دندان، پوسیدگی، خراشیدگی و تسکین درد دندان جلوگیری کنند.

در نتیجه، با استفاده از خمیر دندان طبیعی، شما می‌توانید به سلامت دهان و دندان کودکانتان کمک کنید و آن‌ها را از بیماری‌های مختلف دهان و دندان و عوارض جانبی شیرین کننده‌های شیمیایی محافظت کنید. بهترین خمیر دندان طبیعی برای کودکان، یکی از گزینه‌های معتبر برای حفظ بهداشت دهان و دندان کودکان شماست.

خمیردندان های زغالی و معمولی هم در مطیب موجود هستند که میتوانند برای بزرگسالان استفاده شوند.

وزن 75 g

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خمیردندان کودک | خمیردندان طبیعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: سلامتکده مطیب
  • فروشنده: سلامتکده مطیب
  • آدرس: اصفهان، بلوارکشاورز، ورودی امیریه، خیابان دکترحسابی، جنب پل دکترحسابی، مسجدالنبی ص
  • 5.00 امتیاز از 1 بررسی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “خمیردندان کودک | خمیردندان طبیعی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات