مام اسپری طبیعی نیکا با رایحه خنک ضد بوی بد بدن

مام اسپری طبیعی، از طریق کاهش بوی بد و ترشح عرق، باعث افزایش اعتماد به نفس و خود ارزیابی مثبت شود. این محصول می‌تواند در کنترل بوی بد بدن و افزایش اطمینان در ارتباط با دیگران کمک کند. با استفاده از مام اسپری طبیعی، شما می‌توانید در برابر تعریق و بوی بد از خود پوشیده‌اید.

۳۸,۰۰۰ تومان

7 در انبار

مام اسپری طبیعی نیکا یکی از محصولات پرطرفدار در دسته محصولات بهداشتی و زیبایی است. این محصول که به صورت اسپری در دسترس قرار می‌گیرد، با ترکیباتی 100% طبیعی و رایحه خنک کاهنده استرس و اضطراب موجب رفع بوی بد بدن خواهد شد.

مام اسپری طبیعی، جایگزینی سالم برای ضدتعریق های شیمیایی

مام اسپری طبیعی، یک جایگزین سالم و طبیعی برای ضدتعریق های شیمیایی است. این محصول حاوی مواد اولیه طبیعی می‌باشد که بدون استفاده از مواد شیمیایی باعث جلوگیری از بوی بد عرق بدن میشود، و آن را از بین می‌برد.

با استفاده از مام اسپری طبیعی، شما از مواد شیمیایی مضری که ممکن است برای پوست شما آسیب‌های جدی ایجاد کنند، جلوگیری خواهید کرد. همچنین این محصول با کنترل عرق، به کاهش خطر بروز عفونت‌های باکتریایی در ناحیه زیر بغل کمک می‌کند. به طور کلی، مام اسپری طبیعی یک راه سالم، ایمن و طبیعی برای کنترل عرق و بوی بد بدن است.

مصرف این مام اسپری طبیعی باعث سفید شدن و رفع تیرگی زیر بغل می‌شود.

شفافیت برای پوست شما با مام اسپری طبیعی

با استفاده از مام اسپری طبیعی، شما می‌توانید به پوست خود شفافیتی بیشتر بدهید، چرا که این محصول از مواد طبیعی تهیه شده و هیچ گونه ماده شیمیایی ضدعفونی کننده‌ای ندارد. علاوه بر این، مام اسپری طبیعی بوی خوبی دارد و به شما اجازه می‌دهد که از طریق تنفس عمیق، عطر خوشایند آن را احساس کنید. با این حال، برای بهبود پوست خود و جلوگیری از تعریق زیاد، می‌توانید از مام اسپری طبیعی استفاده کنید و با استفاده از آن، پوستی شفاف و سالم داشته باشید.

طریقه مصرف مام اسپری طبیعی

برای مصرف این مام اسپری طبیعی هیچگونه سختی نخواهید داشت ففط کافی است بعد از استحمام یا قبل از فعالیت های روزانه یا ورزش روی بدن و محل مورد نظر خود اسپری کنید.

انواع مام های طبیعی

این محصولات در سه نوع پودری، رولی و اسپری در فروشگاه موجود میباشد. هر کدام از این انواع دارای ویژگی های خاص خود هستند که در زیر به توضیح هر یک از آن ها می پردازیم:

1- مام پودری: این نوع مام به صورت پودری بوده و در بسته بندی های کوچک عرضه می شود. برای استفاده از این محصول، کافیست مقدار کمی از پودر را روی دست خود پخش کرده و به آرامی روی ناحیه زیر بغل خود بمالید. مزیت استفاده از مام پودری، عدم حس چسبندگی و چربی بودن پوست پس از استفاده از آن می باشد.

2- مام رولی: این نوع مام دارای قلمی بوده و برای استفاده باید به آرامی روی ناحیه زیر بغل کشیده شود. مزیت استفاده از این نوع مام، عدم نیاز به استفاده از دست و پاک کردن پوست پس از استفاده از آن است.

3- مام اسپری: این نوع مام دارای رایحه دلپذیری است و به صورت اسپری عرضه می شود. برای استفاده از آن، کافیست به آرامی روی ناحیه زیر بغل اسپری شود. مزیت استفاده از این نوع مام، راحتی و سرعت در استفاده از آن می باشد.

 

مناسب برای

آقایان و بانوان

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مام اسپری طبیعی نیکا با رایحه خنک ضد بوی بد بدن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اطلاعات فروشنده

  • نام فروشگاه: سلامتکده مطیب
  • فروشنده: سلامتکده مطیب
  • آدرس: اصفهان، بلوارکشاورز، ورودی امیریه، خیابان دکترحسابی، جنب پل دکترحسابی، مسجدالنبی ص
  • 5.00 امتیاز از 1 بررسی

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “مام اسپری طبیعی نیکا با رایحه خنک ضد بوی بد بدن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پرفروش ترین محصولات